Service Desk munkatárs L1

Budapest
IT
1-3 év szakmai tapasztalat
A FoxPost Kft. 2024. őszén csatlakozott a Packeta Group-hoz, mely 4 országban nyújt kiemelkedő szolgáltatást a kiscsomag-logisztika piacán. Keressük új kollegánkat Service Desk L1 szintű munkatárs pozícióban.

Főbb feladatok

  • A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása
  • A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása
  • Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben
  • Informatikai eszközök megrendelésének előkészítése
  • PC-k, mobil eszközök telepítése, tesztelése, problémaelhárítása, támogatása
  • Beérkező e-mailek, telefonhívások kezelése
  • Hibajegyek kezelése és követése
  • Cégen belüli szakmai tudásbázis kezelése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Szakirányú, vagy műszaki végzettség
  • Legalább 3 éves releváns gyakorlat
  • B kategóriás jogosítvány
  • MS Office 201x ismerete
  • AD felhasználói szintű ismerete
  • Logikus és strukturált gondolkodás, önállóság, rugalmasság, terhelhetőség, pontosság
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség szóban és írásban magyarul és angol nyelven egyaránt
  • Erős problémamegoldó és elemző készség
  • Angol nyelvtudás: (Középfokú/kommunikációképes szint)
  • Többműszakos munkavégzés és szükség esetén készenléti munkavégzés vállalása

Juttatások

  • Bruttó bérsáv: havi 600 000 - 620 000 Ft/hó között
  • Cafeteria juttatás: Próbaidő után nettó 30 000 Ft/hó (OTP SZÉP kártya).
  • Laptop, telefon.
  • AYCM tagsági lehetőség.
  • Dolgozói kedvezmények (kedvezményes csomagfeladás, partnereinknél időszakos kedvezmények).

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • MCSE vagy MCSA végzettség
  • Linux ismeret
  • MS Windows operációs rendszerek ismerete
  • LAN/WAN technológiák alap szintű ismerete
  • ITIL vizsga

Hasonló pozíciók

Állás adatai

2025.10.20.
Teljes munkaidőben
Határozatlan idejű