Service Desk munkatárs L1
Budapest
IT
1-3 év szakmai tapasztalat
A FoxPost Kft. 2024. őszén csatlakozott a Packeta Group-hoz, mely 4 országban nyújt kiemelkedő szolgáltatást a kiscsomag-logisztika piacán. Keressük új kollegánkat Service Desk L1 szintű munkatárs pozícióban.
Főbb feladatok
- A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása
- A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása
- Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben
- Informatikai eszközök megrendelésének előkészítése
- PC-k, mobil eszközök telepítése, tesztelése, problémaelhárítása, támogatása
- Beérkező e-mailek, telefonhívások kezelése
- Hibajegyek kezelése és követése
- Cégen belüli szakmai tudásbázis kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
- Szakirányú, vagy műszaki végzettség
- Legalább 3 éves releváns gyakorlat
- B kategóriás jogosítvány
- MS Office 201x ismerete
- AD felhasználói szintű ismerete
- Logikus és strukturált gondolkodás, önállóság, rugalmasság, terhelhetőség, pontosság
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség szóban és írásban magyarul és angol nyelven egyaránt
- Erős problémamegoldó és elemző készség
- Angol nyelvtudás: (Középfokú/kommunikációképes szint)
- Többműszakos munkavégzés és szükség esetén készenléti munkavégzés vállalása
Juttatások
- Bruttó bérsáv: havi 600 000 - 620 000 Ft/hó között
- Cafeteria juttatás: Próbaidő után nettó 30 000 Ft/hó (OTP SZÉP kártya).
- Laptop, telefon.
- AYCM tagsági lehetőség.
- Dolgozói kedvezmények (kedvezményes csomagfeladás, partnereinknél időszakos kedvezmények).
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- MCSE vagy MCSA végzettség
- Linux ismeret
- MS Windows operációs rendszerek ismerete
- LAN/WAN technológiák alap szintű ismerete
- ITIL vizsga
Hasonló pozíciók